آخرین اخبار
کد مطلب: 125386
جلادي جاده هاي چهارمحال و بختياري!/ بيش از ۱۰ کشته و زخمي در حادثه تصادف محور شلمزار شهرکرد
تاریخ انتشار : 1396/09/22 09:34:51
نمایش : 1863
در حادثه رانندگي عصر روز سه شنبه ۵ تن از اعضاي يک خانواده کشته و ۴ نفر نيز مصدوم شدند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از جهانبين نيوز، در حادثه رانندگي عصرامروز در محور شهرکرد - شمس آباد ۵ عضو يک خانواده کشته و ۴ نفر نيز مصدوم شدند.
 
 
سرهنگ رحمت‌الله نجفي رئيس پليس راه چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با جهانبين نيوز؛ اظهار کرد: در تصادف ميني بوس با پژو آردي در محور شهرکرد به شلمزار و مقابل روستاي شمس آباد که عصر امروز رخ داد پنج نفر از سرنشينان خودرو سواري در دم جان باختند.

وي ادامه داد: يکي از سرنشينان سواري پژو و چهار نفر از سرنشينان ميني بوس مصدوم و توسط اورژانس به بيمارستان کاشاني شهرکردمنتقل شدند.

نجفي علت حادثه را انحراف به چپ خودروي پژو آردي عنوان و بيان داشت: متاسفانه بي‌احتياطي راننده اين خودروي سواري، منجر به کشته شدن پدر، مادر، يک پسر و دو دختر از يک خانواده شد.

فرامرز شاهين مدير مرکز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشکي چهارمحال وبختياري در گفت وگو با جهانبين نيوز افزود: اين حادثه رانندگي بين يکدستگاه خودرو ميني بوس و سواري پژو در جاده شهرکرد به شمس آباد در اين استان اتفاق افتاد.

وي گفت: در اين حادثه رانندگي ۵ نفر از اعضاي يک خانواده در دم جان باختند که سه تن از جان باختگان کودک بودند.

شاهين افزود: ۵ دستگاه آمبولانس همراه با کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و ۴ مصدوم حادثه را پس از انجام اقدامات درماني اوليه به بيمارستان آيت الله کاشاني شهرکرد منتقل کردند.

 
 
به گزارش جهانبين نيوز، مسئولان استان چهار محال و بختياري و شهرستان کيار هنوز باورتان نشده است جاده شلمزار شهرکرد قتلگاه است؟

چند سال ديگر بايد بگذرد؟ چند نفر ديگر بايد کشته شود؟ چند خانواده ديگر بايد داغدار، مصيبت ديده خسارت زده شوند تا باورتان شود؟

چند سال بايد طول بکشد تا شهرکرد، شلمزار، گهرو، ناغان ۴خطه شود؟ ۵سال؟ ۱۰سال؟ يا نهضت همچنان ادامه دارد؟

مي دانيد کشته هاي جاده چه کساني هستند؟
بهترين افراد جامعه، کساني که نان آور خانه ها هستند، دانشجو هستند و قرار است آينده کشور بدستشان سپرده شود، معلم هستند و نسل آينده کشورمان را تربيت مي کنند، راننده هستند و از صبح تا شب پشت فرمان در پي يک لقمه نان هستند

مسئول محترم تا کي مي خواهيد بهانه تان نبود بودجه باشد؟ روحيه جهادي و بسيجي تان را چه شده است؟ باور کنيم مردم ديگر با اسب و قاطر و خر جابجا نمي شوند، خودروهاي تندرو امروز وظيفه حمل بار و جابجايي مردم را بر عهده دارند پس بايد جاده هايمان متناسب با ماشين هايمان باشند.

آنچه در صحنه تصادف مي بينيم يک روي سکه است و روي ديگر آن مسائل بعد از تصادفات است، معلوليت ها، يتيم شدن کودکان، بيوه شدن زنان جوان، زنداني شدن کساني که شايد فقط يک اشتباه کوچکشان منجر به تصادف شده باشد و......

مسئولان محترم تا بيش از اين سرمايه هايمان را از دست نداده ايم کاري کنيد.

انتهاي پيام/1022ج
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس